ပိုက္လံုးပံုေလးပါ
ဒီပံုကေတာ႔ Операция Вращения နဲ႔ မဆြဲပဲ Кинематическая Операция နဲ႔ဆဲြတဲ႔ ပံုစံပါ။ ဒီေနရာမွာေတာ႔ Эскиз(sketch) ကို ႏွစ္ခုသံုးရပါတယ္ ပထမ Эскиз(sketch)မွာ Плоскость XY(plane XY) ကိုယူျပီး ဘယ္ဘက္က စက္၀ိုင္းပံုစံေလး Окружность(cycle)ကို click ျပီး ရင္ Эскиз(sketch)ကိုျပန္သြားျပီး
ေနာက္တစ္ခု Эскиз(sketch)ယူဖို႔ေနရာမွာေတာ႔ Плоскость ZX(plane ZX)ကို ထပ္ယူ ျပီး ေနာက္ထပ္ Кривая Безье နဲ႔ ပိုက္ပံုစံဆြဲမည္႔ အေနအထားကို ဆြဲရပါတယ္ ။
ထို႔ေနာက္မွာေတာ႔ ပံုတြင္ျပထားတဲ႔ အတိုင္း Кинематическая Операция ဆိုတာေလးကို click ရပါတယ္ ျပီးရင္ေတာ႔ Эскиз:1 ပထမဦးဆံုး click ပါ။ ျပီးရင္ ေအာက္က bar မွာ Сечение ေနရာက အကြက္ေလးမွာ click ပါЭскиз:1 ကို ေပၚလာေအာင္ click ပါ ထို႔ေနာက္ ညာဘက္ေဘးမွာရွိတဲ႔ Траектория က ဇယားကြက္ေလးကို ထပ္ click လိုက္ပါ ။
အဲ႔ဒီလိုပဲ ေနာက္ထပ္ Эскиз:2 ကို ထို႔နည္းတူစြာ click ပါ ။ျပီးရင္ေတာ႔ Создать Обеъкт(CTRL + enter)ကို click ပါ ျပီးရင္ STOP ကို ထပ္ Click လိုက္ပါ။
အေပါက္ေဖာက္မယ္ဆိုရင္ေတာ႔ Кинематическая Операция ကို Click ျပီးရင္ Mouse က Right click ကို ႏွိပ္ျပီး Редактировать ကို ထပ္ Click ပါ။
ျပီးရင္ ေအာက္ bar ေလးေတြမွ Тонкая Стенка ကို ထပ္ Click ပါ ထို႔ေနာက္ အဲ႔ဒီ Тонкая Стенка အေပၚမွာ ေပၚလာတဲ႔ စတုဂံ အကြက္နဲ႔ ပံုေလးကို Click ျပီးရင္ Наружу (သို႔မဟုတ္) Внутрь (သို႔) Два направления (သို႕)
Средняя Плоскость တို႔အထဲမွ သင္လိုအပ္တဲ႔ တစ္ခုခုကို ေရြးခ်ယ္ႏိူင္ပါတယ္။ အရင္အတုိင္း အေပါက္မေဖာက္ပဲ ထားခ်င္ရင္ေတာ႔ Нет ဆိုတာကို ထားႏိူင္ပါတယ္ ။
No comments:
Post a Comment